środa, 6 lutego 2013

małe przeprosiny.



Hej i czołem ! ♥
A więc tak... Bardzo Was (jeżeli ktoś to w ogóle czyta xd) za moją nie obecność. Może to nie jest tak, że mnie nie ma- bo często i gęsto zaglądam na tego bloga, tylko po prostu jednak trochę czasu zajmuje mi napisanie rozdziału. Jestem w połowie V, ale nie mam pojęcia kiedy skończę. Za parę dni rozpoczynam ferie i obiecuje, że wtedy pojawią się przynajmniej dwa rozdziały.
Teraz muszę Wam usprawiedliwić swoją nie obecność. O tusz jak sami wiecie, kończy się I semestr. I jak wiadomo jest to czas latania do nauczycieli, poprawiania wszystkiego itp.-ogółem wiele nauki.
I tak jakoś nie miałam czasu zabrać się za pisanie. Zrozumcie ;)







A no tak !
Zapomniałabym jeszcze o czymś.
JESTEM BARDZO, BARDZO, ALEŻ TO BARDZO WDZIĘCZNA OSOBOM, KTÓRE KOMENTUJĄ. ODWDZIĘCZĘ SIE ! ♥

ZAPRASZAM NA FANPAGE Bo z zamiłowaniem do siatkówki trzeba się urodzic

5 komentarzy:

  1. Ja także czekam na kolejny rodział. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie :) Tymczasem zapraszam na nowy rozdział - 9 już :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie na kolejny - dziewiąty już rozdział :)
    http://lonesome-tears-in-my-eyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nowy rozdział http://spala-adventures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To raz jeszcze ja - zapraszam na kolejny rozdział:) Dodaję Cię do ulubionych i czekam na kolejne opowiadania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń